Nyní máte ještě více možností, kde si nechat provést laboratorní vyšetření pohodlně a rychle - Praha 4-Libuš, Hustopeče, Opava, Tasovice.

Jak to funguje

Nabídku vyšetření a zpracování výsledků pro vás zajišťují profesionální zdravotnické laboratoře synlab czech s.r.o.

CZ banner mobil

ikona jak to funguje 11. Vyberte si z nabídky testů

Máme pro vás celou řadu tematických preventivních balíčků testů, konkrétních vyšetření (alergie, potravinové intolerance, protilátky po očkování, vitamíny apod.). V detailu produktu najdete stručný i podrobný popis, co se díky tomuto vyšetření dozvíte. 

S výběrem vhodných samoplátcovských testů Vám může pomoci Váš praktický či specializovaný lékař. Výsledky, které vám zasílá společnost synlab czech s.r.o. se týkají pouze vámi vybrané oblasti zdravotní péče.

U odběru nezletilých osob je vyžadován podpis zákonných zástupců se souhlasem odběru.

V případě akutních potíží vyhledejte svého lékaře, lékařskou pohotovost, nebo volejte záchrannou službu tel. 112 nebo 155.

ikona jak to funguje 22. Nákupní košík

Máte vybráno? Balíčky nebo jednotlivá vyšetření si přidáte do košíku (najdete ho vpravo nahoře). V košíku Vám bude jednorázově připočtena položka odběr krve a separace séra, pakliže to vyšetření vyžaduje.

V následujícím kroku si vyberete odběrové pracoviště, kam budete moci osobně přijít na odběr a současně i způsob platby. V dalším kroku vyplníte vaše osobní údaje a vybrané testy uhradíte. Upozorňujeme, že na jednu objednávku lze zakoupit od každého vyšetření jeden kus.

Více než 30 odběrových míst (23) V případě, že chcete vyšetření zakoupit i pro jinou osobu, prosíme o samostatnou objednávku s údaji dotyčného příjemce

Objednávku uhradíte ihned prostřednictvím zabezpečené platební brány ComGate:

  • platební kartou,
  • on-line bankovním převodem (přímé napojení na Vaše internetové bankovnictví - Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelna, mBank a Fio banka),
  • on-line platbou Apple pay. 

Po zaplacení dostanete automatickou odpověď s kódem objednávky a pokyny k odběru. Kód si pečlivě uschovejte, budete ho potřebovat na odběrovém pracovišti. Zakoupená vyšetření je nutné čerpat do 2 měsíců od data zakoupení.

ikona jak to funguje 33. Průběh vyšetření

Na odběr se nemusíte objednávat, stačí přijít kdykoliv během provozní doby pracoviště*, které jste si zvolili v košíku (jejich seznam najdete zde). Po příchodu si připravte kartičku pojišťovny. Vaše výsledky budou v laboratorním systému evidovány pod Vaším číslem pojištěnce.

Aby byly vaše výsledky co nejpřesnější, doporučujeme si přečíst rady, jak se chovat před odběrem.

U odběru nezletilých osob od 15 let je vyžadován písemný Prohlášení rodičů o návštěvě nezletilého pacienta.

V případě, že si vyberete dva balíčky testů, které obsahují některé stejné metody, budou dotyčné metody vyšetřeny pouze jednou. Zde můžete porovnat složení jednotlivých balíčků.

*Před návštěvou odběrového pracoviště doporučujeme zkontrolovat otvírací dobu. Na vybraná odběrová pracoviště je možná/nutná rezervace termínu (Písek). V případě, že je odběrové pracoviště ve Vámi preferovaném termínu uzavřeno, lze vyšetření čerpat na jiném pracovišti, na kterém je e-shop dostupný. 

ikona jak to funguje4. Výsledky testů

Výsledky testů zasíláme zabezpečeným e-mailem. Na telefon* obdržíte PIN ke stažení výsledků. (* U telefonních čísel vedených mimo EU mohou nastat potíže s doručením sms. Pro dodání výsledků kontaktujte Zákaznické centrum.)

Na výsledkovém listu naleznete naměřené hodnoty jednotlivých parametrů a referenční meze. Pokud jsou Vaše hodnoty mimo referenční meze, bude to na výsledkovém listu vyznačeno.

Pro posouzení komplexnosti výsledků a pro případné nastavení včasné léčby je nutné výsledky vždy konzultovat s Vaším lékařem, který zná Vaší anamnézu.

Obvyklá doba doručení výsledků je do 2 pracovních dní, ale u některých vyšetření může být i delší. Z tohoto důvodu můžete Vaše výsledky obdržet ve více samostatných zprávách.

Přesnou dobu zpracování výsledků naleznete v detailu produktu. 

ikona jak to funguje 5 5. Něco jsme zapomněli vysvětlit?

Pokud jste nenašli něco, co jste hledali nebo vám některá informace není srozumitelná, obraťte se s důvěrou na naše bezplatné Zákaznické centrum 800 100 073. Rádi vám na vaše dotazy odpoví.

Nejčastější dotazy najdete v FAQ.

    TipTIP

Mnoho zdravotních pojišťoven přispívá v rámci svých preventivních programů i na laboratorní vyšetření (např. protilátky COVID, protilátky proti spalničkám, protilátky proti žloutence, test na boreliózu apod.). Informujte se u té své, na aktuální podmínky.