NOVÉ ODBĚROVÁ MÍSTA - NOVÝ BOR, PACOV, PÍSEK, ČESKÝ KRUMLOV, TRHOVÉ SVINY A CHOMUTOV! Před odběrem si znovu ověřte otevírací dobu Vámi vybraného odběrového místa. Může se změnit v rámci mimořádných provozních okolností.

Jak to funguje

Nabídku vyšetření a zpracování výsledků pro vás zajišťují profesionální zdravotnické laboratoře synlab czech s.r.o.

CZ banner mobil

1. Vyberte si z nabídky testů

Máme pro vás celou řadu tematických preventivních balíčků testů, konkrétních vyšetření (alergie, potravinové intolerance, protilátky po očkování, vitamíny apod.) nebo testů spojených s nemocí COVID-19. V detailu najdete stručný i podrobný popis, co se díky tomuto vyšetření dozvíte.

S výběrem vhodných samoplátcovských testů Vám může pomoci Váš praktický či specializovaný lékař. Výsledky, které vám zasílá společnost synlab czech s.r.o. se týkají pouze vámi vybrané oblasti zdravotní péče.

Pro posouzení komplexnosti výsledků a pro případné nastavení včasné léčby je nutné výsledky vždy konzultovat s Vaším lékařem, který zná Vaší anamnézu.

V případě akutních potíží vyhledejte svého lékaře, lékařskou pohotovost, nebo volejte záchrannou službu tel. 112 nebo 155.

2. Nákupní košík

Máte vybráno? Balíčky nebo jednotlivá vyšetření si přidáte do košíku (najdete ho vpravo nahoře), ve kterém si vyberete odběrové pracoviště, kam budete moci osobně přijít na odběry a současně i způsob platby. V dalším kroku vyplníte vaše osobní údaje a vybrané testy uhradíte. Upozorňujeme, že na jednu objednávku lze zakoupit od každého vyšetření jeden kus.

V případě, že chcete vyšetření zakoupit i pro jinou osobu, prosíme o samostatnou objednávku s údaji dotyčného příjemce

Objednávku uhradíte ihned prostřednictvím zabezpečené platební brány ComGate:

  • platební kartou,
  • on-line bankovním převodem (přímé napojení na Vaše internetové bankovnictví - Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelna, mBank a Fio banka),
  • on-line platbou Apple pay. 

Po zaplacení dostanete automatickou odpověď s kódem objednávky a pokyny k odběru. Kód si pečlivě uschovejte, budete ho potřebovat na odběrovém pracovišti. Zakoupená vyšetření je nutné čerpat do 2 měsíců od data zakoupení.

3. Průběh vyšetření

Na odběr se nemusíte objednávat, stačí přijít kdykoliv během provozní doby pracoviště*, které jste si zvolili v košíku (jejich seznam najdete zde). Po příchodu si připravte kartičku pojišťovny. Vaše výsledky budou v laboratorním systému evidovány pod Vaším číslem pojištěnce.

Aby byly vaše výsledky co nejpřesnější, doporučujeme si přečíst rady, jak se chovat před odběrem.

V případě, že si vyberete dva balíčky testů, které obsahují některé stejné metody, budou dotyčné metody vyšetřeny pouze jednou.

*Před návštěvou odběrového pracoviště doporučujeme zkontrolovat otvírací dobu. Na vybraná odběrová pracoviště je možná/nutná rezervace termínu (České Budějovice-U Tří lvů). V případě, že je odběrové pracoviště ve Vámi preferovaném termínu uzavřeno, lze vyšetření čerpat na jiném pracovišti, na kterém je e-shop dostupný. 

4. Výsledky testů

Výsledky testů zasíláme zabezpečeným e-mailem (na telefon obdržíte PIN ke stažení výsledků).

Obvyklá doba doručení výsledků je do 2 pracovních dní, ale u některých vyšetření může být i delší. Z tohoto důvodu můžete Vaše výsledky obdržet ve více samostatných zprávách.

Přesnou dobu zpracování výsledků naleznete v detailu produktu. 

5. Něco jsme zapomněli vysvětlit?

Pokud jste nenašli něco, co jste hledali nebo vám některá informace není srozumitelná, obraťte se s důvěrou na naše call centrum 800 100 073. Rádi vám na vaše dotazy odpoví.

    TipTIP

Mnoho zdravotních pojišťoven přispívá v rámci svých preventivních programů i na laboratorní vyšetření (např. protilátky COVID, protilátky proti spalničkám, protilátky proti žloutence, test trombofilních mutací apod.). Informujte se u té své, na aktuální podmínky.