Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
AK
Alena Kožušníková
Jsem velmi spokojená, výsledky do 24 hodin
JS
Jaroslav Supek
MJ
Michal Jagercik
RC
Radoslav Cuda
JH
Jan Havlík
BJ
Bělousova Jěkaterina
LL
Lenka Lehká
Velmi šikovná sestřička, rychlé výsledky. Jsem velmi spokojená
E
Eva
Vše super 👌 personál, rychlost výsledků, určitě znova využiji..
MT
Milan Tobiáš
Služby odběrovém centru stály za... sestra ani nevěděla kde je sama, natož co tam nabízejí. Neustále se dožadovala papírové žádanky
MS
Marika za Tým SYNLAB
(Administrátor)
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost na odběrovém centru nesplnila očekávání. Mrzí nás, že jste se setkal s nejistotou ohledně postupu a požadavku na papírovou žádanku. Naším cílem je, aby byl průběh odběru pro klienty co nejjednodušší a personál vždy dobře informovaný.
Vaše připomínka je pro nás důležitá a předáme ji vedení odběrového centra.
HS
Hana Sládková
Skvělé, jen pozor - po odběru po 10h dostanete výsledek druhý den ráno (nikoliv ten den, jak tvrdí při odběru), ověřeno několikrát, jinak se mi tato firma zdá lepší než konkurent, vyživuje mi se neobjednávat na čas.
MS
Marika za tým SYNLAB
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu! 🙏 Máte pravdu – čas dodání výsledků se může lišit v závislosti na čase odběru. Doporučujeme sledovat konkrétní dobu dodání výsledků vždy v detailu vyšetření na našem e-shopu, kde najdete aktuální informace. Jsme rádi, že jste s našimi službami jinak spokojen/a a vážíme si Vaší důvěry. 💙
V
Vítek
Rychlost, ochota, skvělý personál.
R
Radek
Ráno test odevzdáš, odpoledne výsledek máš (v emailu).
MS
Marika za tým SYNLAB
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za trefnou zpětnou vazbu. Ráno test, odpoledne výsledek – rychlost, kterou by nám mohla lecjaká společnost závidět 🤭😉. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen, a budeme se těšit zase příště.💙
P
Pavel
Vůbec,nespokojen
MS
Marika za tým SYNLAB
(Administrátor)
Dobrý den,
je nám velmi líto, že jste nebyl spokojen. Vaše zkušenost nás mrzí a rádi bychom ji blíže probrali, abychom mohli zjistit, co konkrétně neproběhlo podle očekávání a jak to můžeme napravit.
Budeme Vás kontaktovat, abychom situaci mohli společně vyřešit. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám zlepšovat naše služby.
Děkujeme.
F
Filip
